
ZWROTY:
Zwrotu zakupionych u nas produktów możesz dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.
W tym celu należy odesłać produkt na poniżej podany adres, wkładając do paczki oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu (prosimy o podanie powodu zwrotu), oświadczenie można pobrać tutaj >> Formularz odstąpienia od umowy. Najważniejsze, aby w paczce znalazł się numer konta oraz czytelne nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy.
Adres do zwrotów:
IPTEAM.PL Sp. z o.o.
ul. Morcinka 1A
44-178 Przyszowice /k Gliwic
Tel. +48 (32) 232 09 78
E-mail: sklep@tylkodywan.pl
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz też wysłać e-mailem na adres: sklep@tylkodywan.pl
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej.
Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania ponad wynikające z czynności zwykłego zarządu rzeczą. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami, etykietami, etc.)
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrot jest wykonywany w ten sam sposób.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Dotyczy to również nieodebranej przesyłki. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o kwotę przesyłki zwrotnej.
WYMIANY:
Aby dokonać wymiany produktu na inny rozmiar, należy odesłać go do nas wraz z kartką z numerem zamówienia oraz informacją jaki rozmiar mamy odesłać.
Wymiany za granicę realizujemy po opłaceniu ponownych kosztów przesyłki (cena jest uzależniona od kraju dostawy).
Adres do wymian i reklamacji:
IPTEAM.PL Sp. z o.o.
ul. Morcinka 1A
44-178 Przyszowice /k Gliwic
Tel. +48 (32) 232 09 78
E-mail: sklep@tylkodywan.pl
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj: https://tylkodywan.pl/pl/i/Regulamin/3
Zapraszamy i życzymy udanych zakupów :-)